bughi mambo rag

La multi ani tuturor cititorilor mei !

Posted on: 2 Ianuarie 2010

Celor care si-au dat cu parerea pe aici – cu unii m-am inteles, cu altii m-am contrazis, unii au trecut pe-aici in fuga, altii au  devenit prezente constante: 

Alexandru (Caligraf) ,  als (Alex Leo Serban), alynastan, andrada,  andrei, Bogdan Nicolai, boladenieve78, capricornk13, dragos c dreamingjewel, florin, gingav, gina, echipa de la  insemnari din subterana, k, lb, Laetitia, Miruna Vlada, patachon, Pobby, Radu Vancu, razvan, baba Rhetta Marx, Victor Jalbă-Șoimaru, Vlad, WE (Wandering Elf ), white noise, zum

celor care nu comenteaza dar arata interes pentru blogul asta punandu-si-l in blogroll – interes cu atat mai dezinteresat, ca sa zic asa, cu cat eu nu am blogroll pentru reciprocitate: 

adinab, madelin, Mihaela Ursa si last but not least terorista luciat

lui DiAnais care are tara ei inventata si care mi-a dat candva demult o leapsa la care promit sa raspund… anul asta, 

celor pe care poate i-am uitat, i-am scapat din vedere in insiruirile de nume de mai sus, 

si celor care ma citesc din umbra, cum faceam si eu pe vremuri, 

intr-un cuvant, tuturor celor ce ma citesc din toate colturile lumii: 

unde imi sunt cititorii - imi spune StatCounter.com

va doresc un an nou mult mai bun decat cel care a trecut – la multi ani fericiti ! 

(postul asta a fost inspirat de cel al lui Mihnea Maruta)

9 răspunsuri to "La multi ani tuturor cititorilor mei !"

la multi ani si la multe carti bune :))

Doamne-ajuta, asa sa fie! Teodora

hm, destul de neplacut k postul asta a fost ‘inspirat’ de mihnea maruta, eu pe blogul ALA n-o sa intru in vecii vecilor & speram k nici pe ceva derivat…
oricum, cind ai scris ‘post inspirat’, m-am gindit – fiind vba dspr mm – la post religios, nu? 😉

la multi ani celor care ma simpatizeaza!

La mulți ani și la cât mai multe posturi inspirate pe care să le citim cu drag!

La multi ani! 🙂

iti doresc un an care sa-i contrazica pe astrologi, pe economisti, pe politicieni, si pe azteci… adica incredibil de bun!

Multumesc pentru urari – sa fie!

@Mihaela Ursa, capricorn si Teodora din subterana:
Observ ca celor cu bloguri la wordpress.com nu va apare link la nume. Am avut si eu problema asta la primul comentariu pe bibliotecababel si am rezolvat-o punand in profilul de utilizator la site web adresa blogului. Pana una alta, am pus manual link-urile.

@Alex Leo Serban: dar chiar de la tine am aflat de blogul lui Mihnea Maruta.

@bmr: asta era in 2009…

merci de informatie, fac si eu la fel

Lasă un răspuns

I’m looking for work

colaborare sau full time - detalii aici
Ianuarie 2010
L M M M V S D
« Dec   Feb »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
