bughi mambo rag

M-am mutat

Posted on: 20 Decembrie 2010

Pe blogspot, la „carti bune gratis„, unde voi scrie (in primul rand) despre cartile digitale disponibile gratis pe net, caci am intrat cu mult entuziasm in faza cititului digital si pentru a contrabalansa abuzul de literatura romana din ultima vreme, mi-am propus sa citesc mai mult in engleza (poate si in franceza).

Si ca schimbarea sa fie completa, mi-am schimbat si numele. Noul meu nume e A Reader (de fapt e vechiul meu nume, primul pe care l-am folosit pe net, prin 2002). Cel de aici suna totusi prea bizar-exotic pentru cine nu e familiarizat cu Steinhardt si prea se preteaza la glumite ieftine.

Posibil totusi sa mai scriu si aici daca va fi sa continui subiectele incepute aici, dar in general ma veti gasi acolo, unde am postat si sesiunea tloniana despre ultimul Craciun.

12 Răspunsuri to "M-am mutat"

Bonne chance!

Nu-mi dădusem seama că blogul ăsta e despre ”paper books”😛

Merci de urare, din pacate am inceput cu ghinion: google adsense mi-a respins blogul cel nou si nici nu mi-a spus clar ce a gasit necorespunzator, doar atat:

Page type: Your website is a type of website that we do not currently
accept into our program. Such websites include, but are not limited to,
chat sites, sites that drive traffic through cybersquatting, and sites
that use excessive keywords in the content or code of their pages.

Btw, daca are cineva experienta cu Google Adsense, poate imi poate spune ce, unde am gresit…

Cat despre „paper books”, tocmai azi, dupa ce am zis ca:

pentru a contrabalansa abuzul de literatura romana din ultima vreme, mi-am propus sa citesc mai mult in engleza

mi-am cumparat Ultimele insemnari ale lui Mateiu Caragiale… 🙂

hmm…
te-a deranjat cva in postarea mea (stearsa)? era dspr cartea lui iovan… i’m baffled

da, m-a deranjat ceva: faptul ca era semnata „morena mopu”😀

ah, aia era un clin d’oeil la hulliganoglu😛

@bmr, ah, da’ cum se poate cu ad-sense-ul, ca e de IT common sense?:) sa intelegem ca asta e noua „directie” pt. anumiti, sa impinga e-readere pe gatul oamenilor? i’m glad you got a job, spuneam cele de mai sus pt. ca stiu pe altii care fac marketing/PR agresiv la asa ceva (e-readere). oricum, sunt scumputze si aici si inca nu sunt ceea ce inseamna 1 carte.
poate ca tb. sa scriu asta la blogul alalalt, da’ tu ma ierti, sper.
anyway, stai tuned, ca o sa scriu ceva despre ce a facut Google cu doar 5% din cartile tiparite (nu mai tin minte daca pana acum, sau doar din 1800…). ala e viitorul, asa ca esti „in trend”.

@als, esti mortal:) tu singur si nesilit de nimeni spui despre prostioarele tale:))
nu pot sta suparat pe omul asta:)

dk vrei sa te mai convingi o data de [cum] este [we] – ma rog, s-a vz cu prisosinta in ‘meciul’ cu caligraful… -, intra aici:

http://dulce-mahala.tapirul.net/2010/12/14/identitatea-guest-post/

merry x-mas!🙂

@we & als sorry ca v-au aparut comentariile abia in anul urmator, dar asta e riscul daca postati pe un blog abandonat…

@we: te pripesti cu concluziile si te inseli.

Va doresc – si imi doresc si mie – un an nou mai bun si mai putin conflictual !

ma pripesc si ma insel, @bmr?:)

sa citim impreuna, atunci, primul tau post de pe acel blog, dar mai ales acest comentariu:

http://cartibunegratis.blogspot.com/2010/12/ce-mi-as-fi-dorit-de-la-mos-craciun-si.html?showComment=1293216330899#c7149539140942455419

I mean, c’mon, don’t take (all of) us as dupes.

Succes in noua linie de scris, se pare ca paruiala luciat/als s-a incheiat.
Ca la romani, mdeh.

Te pripesti, te inseli si persisti in eroare. Din postul ala + primul meu comentariu de aici reies intr-adevar intentiile mele cu noul blog, dar acelea nu sunt cele pe care mi le atribui tu. Nu lucrez pt nicio firma care face sau vinde ereadere, nici macar nu am ereader, deocamdata citesc, cum am si zis acolo, carti pe mobil.

Si cand ma gandesc ca tu erai ala care il acuza pe Djuvara de speculatii neintemeiate…

@bughi, cuvantul tau inainte contine kindle, nook and related de cateva ori in context de craciun/cadouri – clasic PR. dupa care spui ca ai primit un mobil pe care poti citi cartile (de Mos Niculae, parca). sa citesti o carte pe un mobil, tre rabdare f. mare.
dar de ce ai avea nevoie de un mobil pt. asa ceva cand aplicatiile sunt si pt. computere?!
culmea, singurul comentariu la postul acesta este despre…un reader!

dupa, te apuci sa spui de literatura englezeasca feminina, care poate fi descarcata pe…ereadere sau pe aplicatii in mobil, numai ca literatura citata este tradusa si ras-ras-ras tradusa. wow, ce descoperire. cate editii bronte sunt numai in romana?!

bun, am gresit, i stand corrected. dar explica-mi si mie de ce ai inceput cu „de craciun…vai, dar un kindle, ba un nook, ei e bun si un mobil”, cand aceeasi aplicatie se poate incarca si pe computer si se si vede normal, nu trebuie sa iti strambi gatul si nici nu esti fortata sa iti schimbi prea des dioptriile.
chiar, cine e atat de nebun sa citeasca Bronte pe un mobil?!

astea nu sunt speculatii, @bmr, ci lucruri citite in posturile tale.

sesizez o anumita iritare la subiect, o anumita dorinta de a ma plezni (vezi apropoul cu djuvara, care este offtopic si aiurea-n tramvai). fii pe pace, nu ma intereseaza ce faci sau ce vrei sa faci pe blog.
eu nu speculez ci iti spun ce se citeste.

@bughi: Are Pierre Bayard o carte buna despre delirul de interpretare : )

Lasă un răspuns

I’m looking for work

colaborare sau full time - detalii aici
Decembrie 2010
L M M M V S D
« Noi   Ian »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
