bughi mambo rag

Si iarasi m-am mutat

Posted on: 22 Aprilie 2011

Mai exact, mi-am mutat toate recenziile de aici intr-un blog separat:

Raft de carti

si  am mai adaugat acolo si una noua cateva noi;  si voi mai adauga si altele.

Ceea ce nu inseamna ca abandonez blogul de carti electronice si nici pe acesta de aici.

3 răspunsuri to "Si iarasi m-am mutat"

Si eu. Am renuntat la cinabru.info si am revenit pe cinabru.blogspot.com. Te astept. Felicitari pentru blogul de ebooks, ma face sa regret ca n-am si un reader mai comod, sa stau in gradina cu o carte. Enfin, poate in viitor.

Bughi, de ce mama zmeilor nu pot sa comentez pe „raft de carti”, ai idee? Am tot vrut sa-ti scriu despre Brussolo – citeste-le pe cele doua aparute la Nemira, nu le retin titlurile, una parca se numeste Cosmarul, mie mi-a placut foarte mult. Ma rog, pe genul horror dupa care eu oricum nu ma omor…

@capriocrnk13: n-am idee de ce n-ai putut comenta pe „Raft de carti”, ca sunt aceleasi setari (default) ca pe cel de carti electronice, unde imi amintesc ca ai comentat mai demult.

Merci de recomandare, mi-a mai recomanat cineva „Cosmar de inchiriat”, dar daca „Febra”, care nu era horror ci SF, mi-a cam atins limita rezistentei la oroare, de era sa las cartea din mana, cum ziceam acolo, nu stiu daca rezist la un horror de Brussolo…

@Cinabru: merci. Nici eu nu am inca reader (sau tableta), citesc electronic cum pot, pe mobil sau pe computer; pe mobil parca mi-e mai comod, ca pot citi in gradina cum ziceai sau in pat inainte de culcare sau in tren, totusi nu e solutia ideala.

Lasă un răspuns

I’m looking for work

colaborare sau full time - detalii aici
Aprilie 2011
L M M M V S D
« Ian   Iul »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  
