bughi mambo rag

Desen – animale acvatice

Posted on: 16 August 2013

Toteauna mi-am dorit sa stiu sa desenez. Chestia e ca mi-am dorit sa stiu, nu sa invat… Acum mai bine de 10 ani am facut totusi un fel de tentativa de a invata sa desenez, dar am abandonat cand am inteles cat hard work presupune, cat exercitiu si cate cunostinte sunt necesare:  perspectiva, anatomie, constructia volumului, redarea umbrei, luminii si a texturii prin hasura etc. etc. Asa ca mi-am zis ca nu e de mine si cred ca sunt vreo 10 ani de cand n-am mai pus mana pe creion (doar degetul/stylus-ul pe tableta), pana astazi cand am cazut iar in ispita, dand intamplator peste o carte in care totul parea simplu. Asa ca am prins curaj, am pus mana pe creion si iata ce a iesit (dupa exemplele din carte):

Desen: animale acvatice si semi-acvatice

Desen: animale acvatice si semi-acvatice

Astea sunt cele cat de cat mai ok – cele de pe verso (facute primele) sunt mai nereusite. Stiu ca nu au deloc volum si ca nu stiu sa hasurez. Partea buna cand ai un blog necitit e ca poti pune pe el aproape orice fara sa ai sentimentul ca te faci de rusine in public.  Le postez aici mai mult pt mine, ca sa ma auto-motivez si sa pot urmari evolutia, daca va exista.

In caz ca va intrebati despre ce carte e vorba, va spun numai daca promiteti ca nu radeti de mine.

Invata sa desenezi lucruri minunate

 

E explicat ca pentru prosti copii si fiecare exemplu e trecut prin 3-4 faze, asa cum vedeti la pisica de pe coperta: intai niste forme simple de baza, apoi conturare, apoi detalii si hasuri…

Lasă un răspuns

I’m looking for work

colaborare sau full time - detalii aici
August 2013
L M M M V S D
« Iul   Sep »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
