bughi mambo rag

Am scris un scenariu de film

Posted on: 31 Decembrie 2013

Il gasiti aici:  Scenariu.docx

Nu e original, e adaptare dupa cartea Sentinta de Constantin Fantana, despre care am scris aici si pe care o puteti descarca gratuit ca ebook de aici.

E doar un first draft, stiu ca ar mai fi de lucrat pe el dar probabil ca nu o voi face – totusi e prima mea incercare de a scrie ceva dusa pana la final.

M-as bucura sa primesc critici constructive, in special daca cumva se rataceste pe aici cineva care are tangenta cu lumea filmului si scenariile  – dar nu numai, orice cititor de carti si amator de filme imi poate spune daca si unde dialogurile nu suna bine, de exemplu.

An nou fericit !

8 răspunsuri to "Am scris un scenariu de film"

La multi ani, bughi!:)
Vin si povestim dupa ce citesc…

La multi ani si tie si blogului tau! Ma bucur ca mai treci pe aici, ca ma mai citesti si ca blogul asta nu e totusi un monolog.

Abia astept sa revii si sa aflu parerea ta (desi mi-e si un pic teama).

La multi ani, […]! 🙂

Multumesc pt urare.(cu o luna intarziere). Sper sa nu te superi ca te-am „cenzurat” un pic.

Vad ca despre tentativa mea de scenariu nu zici nimic si ma intreb de ce. Am mai patit la fel cu 2 persoane (apropiate irl) carora le-am dat scenariul sa il citeasca si nu mi-au mai pomenit nimic de el dupa. Asa ca ma tot intreb: Sa fie atat de varza ca nimeni bine intentionat nu ar putea formula o critica realista care sa nu ma jigneasca ? Sa fie atat de plicticos inceputul ca nimeni n-a putut trece de primele pagini ?

🙂 te rog sa ma ierti, eram convinsa ca ti-am scris, insa sunt complet, complet capie de doua luni incoace…
pe scurt, acum, deci
parti pozitive
-foarte, foarte frumoasa atmosfera epocii; iti trebuie un regizor bun s-o redea…
-credibile personajele principale;
-interesant, te prinde, viu, l-am citit imediat
ce cred eu ca mai poate fi lucrat:
-mi se pare ca expediezi un pic motivul din care este arestat, mie nu mi s-a parut foarte limpede (sunt convinsa, insa, ca pe ecran e mai vizibil)
-desi e clar ca e importanta redarea epocii si a relatiilor interumane caracteristice, e posibil sa fie un pic prea lent, nu se „intampla” foarte multe; de ex o descrii foarte interesant pe „vampa” mai in varsta, insa ea nu „face” mare lucru in film; dezvoltarea unui sub-plot cu ea poate adauga dinamism

vin și eu la o mie de ani după…

am citit două pagini așa că momentan nu prea am ce comenta. dar: l-ai citit vreodată cu glas tare? eventual cu încă cineva, să fie măcar două voci? ajută enorm, găsești tot felul de chestii care altfel ar trece neobservate. cum ar fi repetițiile (parcă la un moment dat în prima intervenție a securistului apare prea des cuvîntul „acum”. și nu știu cît de bine ar suna frazele alea rostite cu glas tare, par, cumva, scrise… nu știu dacă se înțelege, mă mai gîndesc și revin după ce citesc tot).

deocamdată, bravo că ai scris ceva pînă la capăt! 🙂

Dragele mele, va multumesc (cu maaaaaare intarziere) pt critica constructiva.

zum, ai dreptate, e un ”acum” in plus acolo (later edit: discursul ala l-am preluat din carte, cu mici modificari); sper totusi ca dialogurile nu iti suna la fel de artificial si mai departe, in scenele din viata dinainte de inchisoare – sau ? Metoda cititului cu voce tare n-a mers la mine din pacate, caci ma facea sa ma concentrez pe cum citesc.

capricornk13, m-am bucurat f.f. mult atunci cand am citit critica ta constructiva, incurajatoare – you made my day! Dar am intentionat sa iti raspund mai pe larg la critici – si pana la urma nu ti-am mai raspuns deloc (pana acum)…

Partea cu motivul arestarii parca era cam expediata si in carte, se petrecea rapid (si oarecum colateral fata de povestea principala) – dar ok, recunosc ca nu ma pricep sa redau verosimil scene de lupta.

Sa creez eu un subplot nou cu Magda parca nu indraznesc – m-am tinut fidel de carte – dar poate as putea sa revad si sa mai dezvolt partea cu ea, sa aiba mai multe replici.

[…] este, 2 pagini, e prima mea tentativa de proza finalizata, neabandonata. Am mai scris, e drept, si un scenariu, dar era adaptarea unei carti. Astept critici […]

Lasă un răspuns

I’m looking for work

colaborare sau full time - detalii aici
Decembrie 2013
L M M M V S D
« Oct   Mar »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  
