bughi mambo rag

Looking for work

Posted on: 16 iunie 2010

Caut de lucru, fie colaborare fie full time. Ideal ar fi ceva care sa imi placa, sa ma intereseze… poate ceva in legatura cu internetul, sau cu cartile… poate colaborare la un blog colectiv gen BookBlog sau VoxPublica…  n-as refuza, desigur, nici o colaborare la o publicatie pe hartie, dar pentru asa ceva nu stiu daca e momentul acum, cu atatea ziare si reviste desfiintate si jurnalisti cu experienta disponibilizati…

 Blogul i-a adus Ionucai un job de redactor de carte:

Da, sunt o persoana norocoasa. Uite, inca nu am 20 de ani si azi am spus “da” unei slujbe de redactor la editura Tritonic. La o EDITURA! Eu… lucrez… editura… carti… multe carti!!!

Irenei un job de copywriter:

M-am angajaaaaat! Trebuie sa multumesc blogului meu, care mi-a adus 3 interviuri si dupa cum se vede, in cele din urma, un job :).

Inozzei colaborarea la revista Tabu:

Ultima veste buna e ca, datorita Inozza, m-a descoperit o persoana foarte speciala, un fel de royalty in lumea presei feminine si ca s-ar putea sa lucrez in una dintre cele mai tari redactii din tara! *joy! joy! joy!* 😀 😀 😀

Asa ca imi incerc si eu norocul, deoarece cu criza am ajuns intr-o situatie financiara… s-o numesc „critica” ar fi un eufemism… chiar daca blogul meu are mai putini vizitatori pe zi decat ale celor 3 x I…  nu am de pierdut, doar de castigat… e si un experiment, un mod de a verifica puterea blogurilor – desi, fiind in joc bunastarea mea, nu il pot privi cu detasarea cuvenita…

N-o sa-mi afisez CV-ul aici, n-o sa vorbesc despre pregatirea mea si experienta mea profesionala – in primul rand pentru ca tin la anonimatul meu, la protejarea identitatii mele reale, cel putin la fel de mult ca luciat (de aceea nu voi dezvalui aceste detalii decat angajatorului la incheierea contractului), in al doilea rand pentru ca as vrea o schimbare, altceva, deci experienta mea de pana acum ar fi nerelevanta. Ce fel de om sunt, cum gandesc, de ce sunt in stare, aflati mai degraba din acest blog decat dintr-un CV.

Potentialii angajatori ma pot contacta chiar aici in comentarii sau pe mail la adresa bughimamborag (at) gmail . com .

35 răspunsuri to "Looking for work"

Bughi, succes la gasit job (iti urez sa NU te cheme cei de la bookblog sau voxpublica, vizezi prea jos : )

(m-ai innebunit cu Anomimatul tau & Protejarea Identitatii Tale, e a nu stiu cita oara – a patra, cred : ) – cind zici ca tii la ele ‘cel putin la fel de mult ca luciat’, nu inteleg, te hartuieste cineva sa spui cine esti de vorbesti de parca ai vi dezvoltat complexul cetatii asediate? : )

acum vreo 2 ani inozza asta strimba din nas la ‘elle’, there’s irony in life after all – pt k totusi, intre ‘elle’ & ‘tabu’ e k diferenta dintre ‘hermes’ & ‘h&m’ 😉

@bughi: te rog trimite-mi un e-mail (nu pot sa verific yahoo decat diseara); exista o oarece deschidere pentru un job in PR care e posibil sa-ti placa – evident, nu-ti promit nimic, ramane treaba de chimie intre tine si respectiva doamna sefa; detalii in private

@capricornk13: multumesc pentru incercarea de a ma ajuta, dar nu cred ca PR-ul ar fi potrivit pentru mine – si in general nu job-urile care presupun multa interactiune pe viu cu oamenii, mai ales cu persoane necunoscute; sunt o fire destul de introvertita.

@Alex Leo Serban: afaik Inozza nu stramba din nas la Elle, ci doar la blazarea afisata de tine in legatura cu Cannes – pentru reimprospatarea memoriei, vezi aici si aici. Si eu habar n-am ce sunt ‘hermes’ & ‘h&m’, iar dintre Elle si Tabu, mie mi se pare mai interesanta Tabu – vezi de pilda informatiile, proiectia si interviurile despre „Felicia inainte de toate”.

@Alexandru: Bookblog si VoxPublica sunt bloguri colective si nivelul articolelor de acolo variaza in functie de nivelul autorilor, pot fi diferente mari de la unul la altul. Si eu am observat pe Bookblog, de exemplu, o fata care dadea sistematic nota maxima pentru Coehlo si Dan Brown si in schimb doar una-doua stelute pentru Kafka si alti autori consacrati – si mai avea si prostul obicei sa povesteasca aproape intreaga carte in recenzie. Dar sunt acolo si recenzori mai buni – de pilda Hiacint (Mihaela Butnaru). La fel cum in blogosfera culturala in general exista si luciat, tu, zum, etc. dar si isuciu.

Iar chestia ca tin la anonimatul meu ‘cel putin la fel de mult ca luciat’ mi-amintesc ca am mai zis-o o singura data, ca raspuns la unul din primele comentarii de pe blog, in care dragos c. imi cerea sa spun mai multe despre mine.

@bughi, pe bookblog nu pot sa citesc mai nimic in afara de articolele Mihaelei Butnaru (care-mi plac foarte mult). Mi se pare ca nivelul nu variaza prea tare in functie de autori : ) Uite, despre Nostalgia – http://www.bookblog.ro/x-ioana-ristea/nostalgia/

(nici macar numele mic? : )

@bmr: arhivezi tot ce apare pe net in vederea unui magnum opus netorum?? 🙂
fatuk era ofticata k cineva isi permite sa fie blazat de cannes – ea fiind din categoria celor care (ink) viseaza la cannes… ma rog, dupa ce faci cannes-ul de 5-6-7 ori (eu m-am oprit la 13), SINGURA atitudine rezonabila e blazarea! (oricum, am pus-o (si) pe ac duduie pe lista mea neagra :P)

ps ‘tabu’ e pt hipsteri(tze), ‘elle’ e pt femei el(l)egante

ps dk citesti atent (ult comentariu al ‘inozzei’ din al 2-lea link) vei constata k ar fi vrut, sarak, sa scrie la ‘elle’ mai degraba, da cu ‘zgripturoiul’ de mine acolo (kit k nu fac parte din redactie) si-a dat seama k n-are nicio sansa 😉

Bughi,

Multa bafta cu job-ul! Sunt convinsa ca o sa apara ceva care o sa-ti placa. Si daca nu apare, poate n-ar strica sa trimiti o mostra din scrierile tale de aici oamenilor cu care spuneai ca ti-ar placea sa colaborezi. 🙂

In alta ordine de idei, am fost selectata printre bloggerii carora Razvan Radulescu le va acorda un interviu si mi-am amintit ca voiai sa-l intrebi ceva. Sa-mi spui daca mai ai si alte curiozitati si o sa i le transmit. Azi, daca se poate, ca tre sa i le trimit cat mai repede. 🙂

Domule Alex Leo Serban,

Rad, rad si iar rad. :-)) Trecut-au doi ani si inca va mai rod observatiile mele? Eu zic ca a venit vremea sa o lasam jos. Comentariul de care pomeniti mai sus era ironic. Pentru definitia termenului, click aici.

Cat despre publicul Elle, lucrurile stau putin altfel decat va imaginati. 🙂 Ca o fi targetat pt femeile elegante, nu zic nu. In realitate, insa, il citesc studentele care aspira la stilul de viata prezentat acolo. Vad asta la chisocuri, pe strada, in cercul de prietene si o stiu din propria experienta. Femeile elegante citesc Bazaar si Vogue. 😉

PS: Nu vreau sa continuam o discutie inutila, asa ca nu o sa mai revin cu alte comentarii. Numai bine! 🙂

Mult succes in cautarea jobului, si eu sunt in aceeasi situatie:) Cred ca ajuta sa vorbesti direct cu oamenii si sa le trimiti materiale. Eu caut insa in PR. De aceea,

@capricornk13 iti pot trimite eu un CV pt pozitia aceea? Gasesti lucruri despre mine pe blog

ooo, duduie ina, da de cita ‘ironie’ reusesti sa dai dovada – vad k ai fost atit de incintata de descoperirea termenului k il linkezi si aici! 🙂
nu ma ‘rod’ deloc (= lol, wishful thinking) comentariile tale (am fost mult prea plecat in ult timp k sa-mi mai amintesc micile intepaturi de aspiranta, ulterior rubricanta (uau) la ‘tabu’), uitasem pina si cum te keama, decit k bmr te-a numit in postarea ei si atunci, blblblbl, ai revenit la suprafata memoriei mele…
eu insa sint genu care, o data ce cinva s-a luat de mine, i follow him/her till doomsday… mi se pare nesfirsit de amuzant ;P

ps cit dspr distinctia ‘elle’/’tabu’ – 100% de acord, joak in ligi diferite: ‘elle’ e un brand international, ‘tabu’ – unul local. iar singurul om de acolo care kiar se pricepe la cinema e cristi luca; restu tin bloguri

@ina: nu am vrut sa par nedelicat, imi dau seama k pt o fata din provincie un job la ‘tabu’ is a dream come true…
dar diferenta dintre ‘elle’ & ‘tabu’ e aceea dintre un titlu care nu mai are nevoie de explicatii afara (iti deskide toate usile – e verificat!) & unul cu care risti sa fii intrebata: ‘ta-who’?? 🙂

@Alex Leo Serban: De data asta nu imi dau seama daca ai vrut sa strecori o insinuare rautacioasa sub aparenta bunavointa sau daca incerci sincer sa dregi lucrurile si chestia cu „fata din provincie” ti-a scapat fara voie, poate, dupa atata stradanie de a fi antipatic, ai ajuns sa fii rautacios si cand nu vrei… anyway, permite-mi sa-ti reamintesc ca iti publici cartile la o „editura din provincie” si ca recent ai venit de la capatul continentului ca sa vezi un „festival din provincie” 😛 Dar trecand peste asta, mie personal mi-ar parea bine sa te impaci cu In[ozz]a (si mai bine mi-ar parea sa te impaci cu luciat si aparatorii ei).

@Phoebs: sa fie – si succes si tie ! Poate nici tie nu ti-ar stica sa scrii pe blog ca iti cauti job, mai ales ca al tau e mult mai vechi ca al meu, are 4 ani si probabil mai multi cititori.

@Ina: din cate inteleg, in cazul tau si al celorlalte doua I initiativa a fost a firmelor, ele v-au remarcat… totusi, daca nu se intampla nimic aici asa, poate o sa incerc eu sa abordez…

@Alexandru: totusi despre Nostalgia lui Cartarescu mi se pare ca e destul de greu de scris – parca la fel de greu ca a scrie despre poezie – si eu am citit-o (abia) anul asta dar dupa cum se vede nu m-am incumetat sa scriu despre.

@bmr: tu ce crezi? 😉

@Alex Leo Serban:
De data asta chiar nu stiu ce sa cred. Mi-ar placea sa cred in bune intentii, dar ma tem ca e wishful thinking. Desi chiar n-ai motive sa tii supararea – posturile Inozzei nici nu erau atacuri, ci pledoarie pro domo (pro bloguri) condimentata cu usoara ironie. Nici nu-ti erau cu adevarat ostile:

In sfarsit, am vazut o parte umana, sensibila a lui ALS. Si, desi nu a facut decat sa-mi confirme faptul ca atitudinea lui era insiropata mai ceva ca o baclava in blazare, macar mi s-a parut simpatic in explicarea fenomenului „Cannes”.

Compara posturile Inei la adresa ta cu ale lui mulliganoglu si simti diferenta.

Ziceai ca:

eu insa sint genu care, o data ce cinva s-a luat de mine, i follow him/her till doomsday… mi se pare nesfirsit de amuzant ;P

Fals: boladenieve se luase candva de tine mult mai tare decat Inozza (btw, ai ghicit, i’m an Archivist 🙂 ) si totusi astazi sunteti buni amici virtuali – deci nu vad de ce cu Ina n-ai putea ajunge macar la neutralitate.

Si apropo de mulliganoglu, nu ti-am aprobat ultimul comentariu pentru ca:
– daca un blogger alege anonimatul, e dreptul lui; nici mie nu mi-ar placea sa-mi apara numele real pe blogul lui mulliganoglu – si „ce tie nu-ti place, altuia nu-i face”;
– nici macar nu stiu daca acela chiar e numele real al lui mulliganoglu sau ai nimerit pe langa, ca atunci cu luciat, si faci rau unui om nevinovat;
– chiar nu am nevoie de un flame als-mulliganoglu in topicul asta vital pentru mine.

Sper să-ți găsești jobul pe care ți-l dorești. Și eu sunt unul dintre cei care și-au găsit de muncă în domeniul pe care îl visau prin intermediul blogului. Mă rog… prin blog am cunoscut oamenii care m-au putut ajuta și blogul a fost un fel de CV/carte de vizită. Uite așa, într-un an, am ajuns jurnalist la Ziua de Vest (înainte am lucrat ca analist teritorial). Chiar am scris de curând pe blog despre tot procesul reconversiei. 🙂
Succes!

ck13, suflet bun as usual.

nu prea am cum sa te ajut, direct cel putin. trimite-mi un email, sa te pun in leg. cu cineva, posibil sa nu iasa nimic, dar in fine…

as fi avut si eu niste comenturi rautaciste, da’ iti fac pe voie si nu fac flame in threadul asta.
astept:)

@bmr: eh, uite k nu esti bine informata! cu bola nu sint doar ‘prieten virtual’, ci irl 🙂
si ne-am imprietenit fix cd cu ‘rautacismu’ dspr jodie foster 😉
(bun, acuma tbuie sa intelegi k eu mai degraba renunt la un prieten decit la un rautacism, dar passons…)
dar situatiile nu sint comparabile – comentariul bolei a fost o intepatura (pe masura rautacismului), in timp ce al inei facea parte dintr-o campanie de discreditare a revistei ‘elle’ (pe care, cum vad, o continua – acum k e si la ‘concurenta’ ;P)

altfel, nu vad dc tot insisti sa devin ‘prieten’ cu ina/lina/nina sau (duoamne fereste!) luciata (= naftalina)?!
am destui prieteni, nu mai e loc pe lista pt nimeni!

ps cu mulliganoglu = nu-i bai; am eu alte ace de cojocu lui

da’ cu mine vrei sa fii prieten, leo? pls, pls, pls, be my friend!

🙂

daca tintesti spre o revista, bughi, poti incerca un pitch. poate le place ideea, scrii articolul, te tin minte. despre edituri nu am habar.

@adinab: merci de sfat, dar ce ar inseamna mai exact un pitch in cazul de fata ? Mi s-a mai spus ca ar tr. ca eu sa abordez si pana la urma asta voi face daca asa nu merge…

@Alex Leo Serban: Ce campanie de discreditare a revistei ‘elle’ visezi ? Dimpotriva, Ina precizase ca e(ra) cititoare a revistei Elle – si n-avea treaba cu revista, doar cu tine, cu blazarea ta dar mai ales cu intepatura ta la adresa blogurilor. Si nu vreau sa deveniti prieteni, doar sa incetati a fi dusmani (mai precis tu ei, ca ea tie nu ti-a fost niciodata realmente); vorbeam de neutralitate in comentariul precedent. Si sa stii ca mie nu mi s-a parut un rautacism ce ai scris despre Jodie Foster; rautacismele ti le cam pastrezi mai degraba pentru online.

@we: Welcome back! Ai fost in concediu ? Sau prea ocupat cu munca? sau cu WOW ? Ca nu te-am mai vazut in ultimul timp prin blogosfera… Ai putea, te rog, sa-mi scrii pe mail, mai exact, care ar fi posibilitatea de care vorbesti, despre ce fel de job ar fi vorba ?

@Florin Puscas: multumesc – sa fie! Am citit povestea ta de aici: „Cum am devenit jurnalist”. Cum a venit „oportunitatea VoxPublica” – te-au abordat ei pe tine, nu ? Reusita ta e chiar mai incurajatoare decat ale fetelor, care au fost mai demult, inaintea crizei – pe cand succesul tau recent dovedeste ca inca se poate. Felicitari !

@bmr: deci care e treaba… eu am un deficit de adrenalina – si nu, nu vreau sa iau pastile pt asta, prefer sa ma tratez ‘pe cale naturala’ facindu-mi viata mai ‘eventful’, din tintar armasar, inventindu-mi dusmani, inscenindu-mi mici momente de agresivitate – intr-un cuvint: fiind a perfect ‘drama queen’ ;P
e f distractiv, te asigur!
asa k nu-mi spune sa ‘nu-i mai fiu dusman’ lui x sau y: e k si cum mi-ai lua aerul in care-mi cresc copilashii dramatici :)))

@bmr: deci care e treaba… eu am un deficit de adrenalina

– ai pe naiba. daca ai avea asa ceva te-ar calca prima masina cand traversezi strada, nu te-ai mai trezi dimineata.
zi mai bine ca te plictisesti.

@bmr: here and there, wandering around/about. ok, o sa scriu dupa ce lamuresc daca sunt ceva sanse au ba…
piata e f. dura acum, dupa cum stii (mai bine decat mine, oricum).

@WE: merci, astept – dar, te rog, nu-l mai provoca pe als !

@Adina: merci de inf, o s-o incerc si pe asta; n-am deloc experienta la asa ceva – sa ma „vand” – poate ma ajuta builder-ul asta.

@Alex Leo Serban: ti-am sters ultimele 2 comentarii (atacuri la we), chiar n-am nevoie de flame aici.

OK, ai un „deficit de adrenalina”, ai nevoie de conflict si il cauti (cu lumanarea) pe net. Dar ai si un dusman ideal, ca sa zic asa, in persoana lui mulliganoglu, la fel de amator de conflict ca si tine. Nu stiu daca ai remarcat dar n-am incercat niciodata sa te impac cu mulliganoglu. Am inteles ca voi aveti nevoie de conflict si deci unul de altul – sunteti facuti unul pentru altul, ca sa zic asa 😛

Dar avandu-l pe mulliganoglu, ce nevoie mai e de conflicte paralele cu luciat, Ina, Raluca, Alexandru etc., oameni pasnici, neconflictuali, care riposteaza moderat, civilizat sau deloc ? Mulliganoglu poate genera mai mult conflict decat toti ceilalti la un loc, plus ca ii mai da o mana de ajutor si WE – mai mult decat suficient pt nevoia ta de „adrenalina”. Asa ca nu prea pierzi nimic daca te ocupi doar de el(ei) si pe cei pasnici ii lasi in pace. Si insist in special in cazul In[ozz]a, pt ca aici am o responsabilitate: pe ea eu am readus-o in atentia ta. Plus ca e aproape un copil, are doar 24 de ani, nici jumatate din varsta ta – uite aici, ca sa vezi si tu cu cine te „luptai” (ea e fata cu tricou cu cirese).

pe mine s-a suparat ca i-am vorbit urat (eu ii faceam curte- da’ asa e el, mai sensibil, nici c-un trandafir sa nu-l atingi)

bre bughi, zi-mi si mie, te rog, ce fel de globar sunt (am vazut ca te pricepi la tipologii si asa, te clasificai ca arhivista)? sunt intr-o perioada cu probleme de personalitate si incerc sa ma definesc. m-ar ajuta mult. multumesc frumos!

@bmr: o prefer pe sor-sa (aia in negru), tricoul ala cu cirese e horrid in a lurid lolita way, iar mie nu-mi plac copiii (crek am mai spus asta de vreo suta de ori…)

ps eu NU am intrat cu mulliganoglu in niciun dialog (de fiecare data ma refer la el k si cum n-ar fi de fata etc), n-am postat nimic pe blogu lui (desi el a postat niste comentarii semnate ‘als’…) &, in general, pt mine NU exista
imi pare rau k ai sters comentariile dspr [we], in fond il laudam zicind k e un romanake perfect, care se pricepe la toate, nu??
nu mai inteleg nimic…

ah, leo, esti un dulcic cand faci pe imbufnatul &-mi intorci spatele

oricum, tricoul ala cu cirese e terraOK in comparatie cu hanoracul in picatele la $18

mulliganoglu asta park e maica-mea – si ea considera k ma imbrac aiurea 🙂
dar maica-mea (la 71 spre 72 anishori, sa-i dea dzeu sanatate) are un gust surprinzator de conservator, tinind cont de cit de avangardista a fost in tinerete – fuste mini etc…

acestea fiind spuse, GATA: m-am saturat de acest mulliganoglu k de mere paduretze! de mai bine de-un an, de cind l-am tractat dp blogul lui cpb, am suportat mareea neagra a vulgaritatii lui neostoite, autoreproductive & monoton-agresive…
oriunde postez, posteaza dupa mine; oriunde comentez, e comentariul urmator… 😦
mi se pare absurd sa stiu k, in lumea MEA, nu am cum sa interactionez cu acest indi-vid, in skimb sa stiu k il intilnesc – zi de zi – pe acest maidan virtual in care se intilneste toata lumea.
pt k pe mine nu ma intereseaza toata lumea!

asa k ramineti voi, mai draga blogarilor, cu mulliganoglu = e dintre voi, pt voi, il meritati. iar eu o sa-mi vad de ale mele – nu k nu mi-as fi vz si in tot acest timp, in pofida celor care au crezut k ‘decit o frec pe net’, lol: eseul meu in franceza dspr proust a fost o revelatie pt multi (dintre cei care conteaza ;P), iar novella in engleza has gotten rave reviews printre the happy (& select) few care au citit-o…
pt k, voila: nu mai scriu decit 1 pt prieteni, si 2 pt export 😛

ps dk o sa mai intru pe vreun blog, va fi ‘sub pecetea anonimatului’… e mult mai sanatos asa

als, hai, te rog Iw mult de tot, nu fi suparat, n-am vrut sa te fac sa suferi.

am gresit si imi regret fapta. ai dreptate: nu e treaba mea cum te imbraci. sa stii ca iti vreau „decat” binele, de unde si convergenta observatiilor mele cu cele ale distinsei tale mame.

nu ne lasa, te rog. daca n-o faci pt. mine, macar pt. ceilalti care nu au gusturi atat de sigure & rafinate si care se pot rataci pe calea kitsch katului fara lumina ta calauzitoare.

precum si noi gresitilor nostri

amin

+++

P.S. cre’ ca prin 2007 ne-am intalnit, dulce minune

vezi ce repede trece timpul cu mine?

cine te-a ademenit in valea plangerii, fat-frumos?

Bughi,dupa ce ti-am urat succes,am mai pus si eu ceva intrebari in dreapta in stanga. O buna amica de-a mea e ”headhunter”(he,he,cu paleta larga:))) ,asta pe langa jobul ei de PR, la o anumita multinationala. Mi-am amintit detaliul asta vorbind azi cu ea despre…carti:)) Am inteles ca vrei sa-ti pastrezi anonimatul,dar ai fi interesata sa ii trimiti un cv (imi poti scrie pe mail si iti dau eu mailul ei+ alte detalii)..fara nume daca vrei,in faza incipienta.Cine stie de unde apare o sansa?

LOOOOOOOOOL

Alex Leo Serban spunea:

@bmr: o prefer pe sor-sa (aia in negru), tricoul ala cu cirese e horrid in a lurid lolita way, iar mie nu-mi plac copiii (crek am mai spus asta de vreo suta de ori…)

Ina spunea:

Cat despre Alex Leo Serban, vai ce-am mai ras in seara asta! […]Sunt nevoita sa-mi cer scuze, asadar, pentru ca (involuntar) te-am indus in eroare la postul cu pozele surorilor mele.

Eu sunt fata in maiou negru. 😀 Remarca aia cu „picioarele nesfarsite” era un fel de auto-ironie pt ca ii invidiez picioarele uber lungi ale surorii mele. […] Fata in tricou cu cirese e sora mea mai mica, Yvonna, care are 14 ani. […]

Tot a iesit ceva bun de pe urma acestei confuzii: am aflat ca, in ciuda resentimentelor pe care le are fata de mine, ALS ma place :))))))

Cristina Bazavan (redactor-sef la revista Tabu), spunea (pe Twitter):

@Inozza :)))))))))) dar ce-am mai ris. noi ne si stim f bine. sa vezi ce misto fac de el. sa-mi arati art din ~Elle~ daca-l mai ai:))))

(asta in prima faza, cand cu remarcile despre „hipsterismul” Tabu – cu incidentul de mai sus are material pentru inca o portie buna de ras & misto)

Revenind la chestiile serioase:

@Raluca: Multumesc! Dar de ce gen de post ar fi vorba ? Ca daca e ceva cu multa interactiune directa cu multa lume, nu e de mine (adica eu de el); daca nu, daca e ceva ce mi s-ar potrivi, trimit maine CV „cenzurat”.

bughi,lucrurile stau in felul urmator:ea are ”pe masa” mai multi clienti din diverse domenii (a recrutat si pt.reviste)si are ,cum se spune -”nas bun”.Eu i-am spus cam ce ti-ar placea tie,asa in linii largi iar ea mi-a spus:ok,sa vad un CV! Daca nu ti-e confortabil gandul de a trimite cv-ul(cum ziceam,fara a-ti pune numele pe el) trimite-i macar o scrisoare de intentie(sau cum se mai numeste acum),in care ii spui ce cauti,care consideri ca-s ”punctele tale tari” pe domeniu si adaugi, eventual, ca pregatirea+exper.prof. nu-s relevante in cazul de fata si ca preferi un job care sa nu te oblige la prea multa ”socializare ” la locul de munca.Daca are in secunda asta ceva ce s-ar potrivi perfect cautarilor tale,nu stiu,dar chiar si in cazul in care in mom.de fata,sa zicem, nu are nimic potrivit,poate maine apare exact ceea ce cauti:cu cat stiu mai multi de tine, cu atat sansele tale de a gasi job-ul visat cresc.

@bmr, da, eu sunt cel care provoaca. my middle name is provocateur. iar al lui @m., saboteur.
sarmanul als, cum este el provocat si sabotat.

vestile nu sunt prea bune, o sa iti fac forward la ce am primit. raspund mai rar in primul rand ca nu am acces atat de rapid la internet.

[…] Looking for work June 2010 34 comments and 1 Like on WordPress.com, […]

Lasă un comentariu

iunie 2010
L M M J V S D
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930