bughi mambo rag

Terorista luciat revine \o/

Posted on: 6 octombrie 2011

Update martie 2014: colaborarea cu Ora de Cluj n-a tinut foarte mult, dar acum ”terorista”  luciat a revenit chiar pe blogul ei !

–––––––––––––––––––––

Nu, nu isi redeschide blogul, dar va scrie iarasi despre carti, pentru Ora de Cluj a lui Mihnea Maruta, in care o vom putea citi saptamanal, in fiecare vineri  – deci incepand de maine, 7 octombrie 🙂

Din 7 aprilie 2009 pana in 7 octombrie 2011 – absenta ei a durat exact 2 ani jumate. V-am zis eu ca o sa revina odata si odata 🙂

Welcome back, luciat !

Multumiri, Mihnea Maruta !

Update: A aparut un interviu cu terorista in Ora de Cluj !

Update 2:  A aparut primul articol al lui luciat in Ora de Cluj – si a inceput in forta: cu Noua carti romanesti care merita citite. 3 dintre cei 9 scriitori sunt bloggeri: Radu Vancu (e vorba, desigur, de Sebastian in vis), Radu Pavel Gheo si… hai sa nu-l dau si eu de gol pe Alex Tocilescu…

Articolele teroristei in Ora de Cluj le puteti gasi la link-ul (corectat):

http://oradecluj.oradestiri.ro/category/terorism-de-cititoare-2/

si in feed-ul:

http://oradecluj.oradestiri.ro/author/luciat/feed/

Pentru cei care nu stiu cine e „terorista” luciat, asta e vechiul ei blog, cel mai bun blog de carti  din .ro  si  asta e povestea care a dus la inchiderea lui.

Totul e bine cand se termina cu bine 🙂

\o/ \o/ \o/ \o/ \o/

In plus, in perioada asta am descoperit si un blog nou care scrie despre filme intr-un fel  „teroristic” in sensul de totala spontaneitate si dezinvoltura in spatele careia insa exista reala cultura (in cazul lui cinematografica): Film  Over. Si povestea lui seamana un pic cu a teroristei, e tot cu indelungata si regretata absenta…

3 răspunsuri to "Terorista luciat revine \o/"

!!!! merci de veste! 🙂

Vă mulţumesc şi eu! Mă bucur că vă bucuraţi 🙂

[…] cea mai bună am păstrat-o la sfârşit: luciat va scrie din nou despre cărţi. De fapt, scrie deja pe Ora de […]

Lasă un comentariu

octombrie 2011
L M M J V S D
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31